keskiviikko 13. huhtikuuta 2022

Virkkaus kipinä

Olen niin innostunut harjoittelemaan virkkausta. Tiedä mikä virkkaus-itikka on pistänyt 😂😂!?! 

Olen aina sanonut, etten ikinä opi isoäidinneliötä. Niistä olisi niin ihana tehdä lapsille jotkut kauniit peitot tai muut sellaiset....

Päätin nyt sitten kokeilla tässä innostuksen ollessa päällä, josko vaikka osaisin tehdä.....ohjeesta en oikein tajunnut, mutta kuvaa katsellen sain omasta mielestä ihan oikean näköisen isoäidinneliön. Ja taas oli hehkutuksen vuoro.....olen niiiiiiiiiin ylpeä itsestäni!!!

Tässä kuvaa minun innostuksen tuloksista......










Olen niin ylpeä itsestäni ja omasta innostuksesta. Joku pvä minä osaan tehdä jo "siistiä jälkeäkin". Toivotaan että tämä innostus jatkuu pitkään!!!! Tällä on kyllä saanut nollattua työpäivän jälkeen ajatukset!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Nuudelisalaatti

Tein töihin tälläisen salaatti "pohjan".  Vaikka tätä muutaman päivän kerkesin syömään, niin silti en syöynnyt yhtään päivää samaa...