lauantai 22. lokakuuta 2022

Torkkupeittoni mun

 Jokunen aika sitten ystäväni esitteli minulle sellaista ihanan pehmeää lankaa. Joka tuntui kevyeltä ja pörröiseltä ja niin ihanalta!!!

Viikon mietin sitten päätin tilata lankaa itselleni. Tietämättä mitä siitä tekisin Langat tilasin TÄÄLTÄ  Lanka on nimeltään Alize Velluto ja tästä kohtaan pääset suoraan katsomaan värejä....PAINA....

Kun langat tulivat postista, niin oli päivän selvää, että tekisin torkkupeiton itselleni!

Tässä minun torkkupeitossa on;

*mustalla yhdistin sekä laitoin vielä ympäri koko peiton sillä, kulutus tässä minun peitossa, oli 1 koko kerä ja toisesta mustasta ihan rapiat päälle.

*hattara, 3 kerää

*vaalea minttu, 3 kerää

*vaalea lila, 3 kerää

*orkidea, 3 kerää

Yhdestä kerästä tulee yksi 7 kerroksen isoäidinneliö. Ja virkkasin koukulla nro 9.





Tämä valmistui tosi nopsaan. Minulta meni 2 vko. Joten tosi nopsaan tuosta langasta syntyi torkkupeitto.

Joka on muuten ihanan lämmin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...