sunnuntai 30. lokakuuta 2022

Sunnuntai höpinöitä

 Tänään tuli herättyä ihan turhan aikaisin.....en ymmärrä näitä edes takaisin kellon siirtoja yhtään! Muutenkin kun tämä nukkuminen on minulle haasteellista!  

Ajattele me olemme jo lokakuun lopussa!! Kyllä tämä aika menee nopeasti. Kohta on se minun odottama joulukin 😂

Joululahjojen teko on tyssännyt eli se virkkaus, kun käsi kipeytyi niin paljon etten pystynyt yötä nukkumaan säryn takia. Eilen virkkasin ihan pienen hetken. Täytyy yrittää maltilla virkkailla.

Marraskuussa olisi ensin yhden lapseni 24-vuotis synttärit ja sitten olisi isänpäivä....no, minun isäni on kuollut, mutta odotan sitä että lapsia tulisi kotiin käymään isäänsä katsomaan. Yhdet 60:set olisi.  Työpaikan pikkujoulut olisi loppukuusta. Pitäisi myös saada niitä omia joululahjoja tehtyä ja olisihan mulla pari lomapvääkin! Tästähän tulee taasen kiire kuukausi. 😉😁 Kun siellä töissäkin pitää vielä käydä!!

Eilen kävin pyörähtämässä kirppiksellä pitkästä aikaan. Löysin pari tuotetta........keittokirjan eurolla ja enkelivalot 2:lla eurolla.


Tässä kirjassa oli ihan mielettömän ihania reseptejä.

Olihan siellä muutakin, MUTTA en ymmärrä ihmisiä jotka luulevat saavansa saman hinnan käytetystä tavarasta kuin olisi ostanut sen juuri itse. No, hölmöhän se ei ole joka pyytää, hölmö on se joka maksaa  semmoiset summat!

Taas on nuo yöt olleet lämpiä.....ja minä saan edelleen salaattia omasta "pellostani" . Nousee sieltä minttuakin sekä ruohosipulia....Jos näin lämpimänä yö pysyy niin sitähän voisi saada melkein jouluun saakka salaatit omasta pellostaan. 😂


Ensimmäisiä lippuvarauksia tässä jo suunnittelen ensi vuodelle. Ja tietysti se on Heinolan kesäteatteri. Se kuuluu minun perinteisiin. 😁  

Muita tapahtumia en vielä ole katsonut....tekisi mieli jotain uutta......ehdottele jos tiedät jotain uutta ja mielenkiintoista tapahtumaa.......

Ostin itselle alennusmyynnistä pussin.....minä niin pidän pikku myystä....oli ihan pakko tuo pussi ostaa.



Nämä sukat sain ystävältäni! Nämä ovat niiiiiiiiiiiiiiin ihanat 💓💓💓 sukat. 

Tässä tämän päivän höpinät......sinulle oikein mukavaa lokakuun loppua ja iloa ja lämpöä marraskuulle!

Minun uudet enkelivaloni!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...