Niin aamulla kuin illallakin, kun vielä ei ole kova liikenne, kuuluu kauniisti mustarastaan laulantaa! Koirien kanssa, kun kuljetaan, pomppivat poluilla.
Pyöreää "porukkaa" ovat nuo linnut. Ihania "palloja".
![]() |
| Tosiaan tuon ympyrän keskellä lintu 😂😂😂 Koirien kanssa en pääse kauhean lähelle. Ja kun kuvaan niin silloin nykivät talutushihnasta...niin että kuvista tulee vähän epäselviä... |
Hyvin pelottomia ovat. Päästiin sitten loppujen lopuksi aika lähelle.
Tänään on keittiö hommija tehty. Tein kauramaidosta lettuja ja sitten jauhelihasta pihvejä. Tulikin hyviä...







Mustarastaan laulu on kyllä kaunista.
VastaaPoistaNo, niin on. Ja miten kovaa ne laulaakaan! Vai johtuneeko siitä että ovat ainoat jotka lauloivat....
Poista