maanantai 12. tammikuuta 2015

Luistimet =D

Tammikuun arvonta. Tämän arvonnan lahjana on kirja, Herkuttelijan cookiet. Joten eikun osallistumaan!


Tässä olen suunnitellut taas kaikenlaista askarreltavaa lapsille. Tässä taas yksi vinkki näin talvikauteen...

Luistimet/taulu

Tarvitset;

*sakset
*kyniä
*papereita
*luistimiin jotain koristeita (minun luistimet koristeltu sormiväreillä)
*liimaa
*narupätkät

Tässä yläkuvassa olen leikaillut luistimet ja siihen tarvikkeet...Alakuvassa sitten tein pikkuset koristelut luistimiin.


Yläkuvassa sitten olen liimaillut ne "taulupohjalle" eli siis paperille. Alakuvassa vähän lähempää luistinta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...