tiistai 24. marraskuuta 2015

Joulun odotus 2015, tiistai 24.11

Enään 30 päivää jouluun!!!! Sitä viime vuonna päätti jälleen kerran, että ensi vuonna teen kaikki ajoissa....hmmmm juu, ei se nyt sitten taaskaan toteutunut!!! =D

Hirmusen pitkä lista on mitä ajattelin tehdä, toisaalta ne ei ole pakollisia, mutta olisi kiva että ne kerkeisin kumminkin tekemään. Katsellaan....ei paineita....

Meille päin saatiin lunta!!! Jee....mutta sekin näyttää säätiedoituksen mukaan olevan väli aikaista....Eilen illalla koiran kanssa ulkoillessa otin muutaman kuvan...tässä maistiaisia...



Tälläinen löytyi taivaalta eilen illalla.

Kuu kaukaa....
Olen käynnyt ostelemassa jo joululahjoja...tilannut askartelutavaraa Sinelliltä....kaupasta piti ostaa uudet piparimuotit....jne...
Huomenna pitää mennä matkahuoltoon noutamaan jouluisia valoja....
Eli olen minä sentään jotain jo saannut aikaiseksi....Ja huomatkaa, olen melkein toisetkin villasukat saannut tehtyä!!!! VAUTSI =D Villasukkia jos saisin aikaiseksi enemmän, ne olisivat hyvät joululahjat monelle....mutta olen vielä aikasta hidas niiden teossa!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Nuudelisalaatti

Tein töihin tälläisen salaatti "pohjan".  Vaikka tätä muutaman päivän kerkesin syömään, niin silti en syöynnyt yhtään päivää samaa...