lauantai 2. tammikuuta 2021

Viime vuodelle, VäriVuosi 2020, Joulukuun väri

 Joulukuu meni ja unohdin siinnä hössäkässä laittaa vielä viimeisen värivuosi kuukauden värin!!! Minun joulukuun värini oli punainen.

Ja miksikö punainen? Ihan siitä syystä että se tuo minulle mieleen joulun!!! Tällä kertaa laitan valokuvia punaisesta.......


Tässä minun henkaritähti, johon laitoin punaiset lamput. Reunoilla tonttu verhot....

Tässä näitä minun lankalaatikoita....näistä puuttuu vielä valot sisältä ja lahjanarut...

Tonttuja....erilaisia valoja....



Joulupöytää....

Jouluservettiä ja haarukalle ja veitselle tonttuhattu.

Ja paljon muutakin punaista löytyy tästä talosta näin joulukuussa....Kiitos kaikille jotka seurasitte värivuoden tapahtumia.....

Erikoisen iso kiitos Erikalle joka jaksoi minun kanssani koko vuoden päivittää omaa värivuottaan!! KIITOS Erika!!

Erikan marraskuu, löytyy täältä

Iloa ja väriä teille kaikille tähän uuteen vuoteen 2021! Nautitaan tulevasta ja toivotaan että elämämme vähän normalisoituisi!!!

1 kommentti:

  1. Tässä vielä linkki kirjoitukseen, jossa esittelin joulukuun värini eli punaisen: https://elamanierikana.blogspot.com/2020/12/joulua-karttavan-joulusisustus.html.

    Ole hyvä, oli hauska olla mukana! :)

    Ihanaa uutta vuotta, toivotaan sen olevan viime vuotta parempi!

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...