sunnuntai 9. toukokuuta 2021

Hyvää äitienpäivää

 Kaikille äideille oikein paljon onnea! 


Sinut äiti kirkkaana tähtenä taivaalla nään,

kristalli kyynel poskelle vierähtää.

Sua kiitän turvasta, opeista elämään,

ne sydämeen kalleina aarteina jää.

Rakkaudella äidilleni taivaankotiin.

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖




 Siinä vielä terveiset äidille!💖💖💖💖

 

Oma äitienpäivä alkoivat aamupalalla. 

Ollaan jo muutamana vuonna kokoonnuttu aamusin, kaikki perheenjäsenet jotka siis pääsevät tulemaan. 

Rakastan isoja aamiaisia. Ja niin rakastaa lapset ja mieskin. En välitä mistään makeasta, vaan kunnon aamiaisesta. Ja tänään olivat lapset tosiaan tehneet ISON aamiaisen! Odottakaan kun luettelen kaikki mitä tarjolla oli!!!

Tarjolla oli juomista; Tee, kahvi, 2 eri tuoremehua, kaakkoamaitoa, maitoa, vettä

Tarjolla leipä/ tai vastaavaa; karjalanpiirakoita, ruisleipää, sämpylää, pasteijoita, oivariini, sulatejuusto

Tarjolla oli; riisipuuroa, kanelia ja sokeria

Tarjolla oli; lihapullia, nakkeja, pekoni, leikkelettä, juustoa, kurkkua, tomaattia, salaattia, maustekurkkua, keitettyjä kanamunia ja paistettuja kananmunia

Tarjolla oli minun lepparia eli lohivoileipäkakku

Tarjolla oli omenaa, viinirypälettä

Tarjolla oli myös kääretorttua.


En varmaan liiotellut että minulla oli iso aamupala!! Kuudesta lapseta 4 oli paikalla. Kaksi asuu sen verran pitkällä ettei näin korona aikaan voi tulla käymään vaan. Ja toinen heistä oli vielä tosi kipeä. Mutta kaikki oli kyllä läsnä silti!

Minä olen kyllä onnekas, kun olen saannut 6 ihanaa lasta. He ovat ehdottomasti rakkaimpia maailmassa minulle!!







 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...