perjantai 10. syyskuuta 2021

Eilisen menoa

 Tämän viikon, olen päässyt nauttimaan lomasta. Ja missäpä muualla sitä lomailisi, kuin kotikonnuillaan.

Eilen lähdettiin siskoni kanssa "seikkailemaan" Kauppakeskus Selloon. 

Pitkä lista oli mukana, mitä piti ostaa.

Päätettiin käydä syömässä ravintolassa. Päädyttiin ravintolaan, jossa olen aikaisemminkin käynnyt syömässä.  Kaipasimme maukasta ruokaa.

Ravintola Base, Kauppakeskus Sello, Leppavaarantie 3-9, 02600 Espoo

Olen tosiaan muutaman kerran käynnyt Basessa syömässä ja aina olen saanut maukasta ja hyvää ruokaa. Myös palvelu on ollut loistavaa.

Tällä kertaa tilasin Lohiburgerin.



Burgerissa oli; paistettua lohta, mozzarellajuustoa, tomaattia, sitruunajog., sämpylä, ranskanperunat. 

Niin oli hyvää!!!  Jälkkäriksi minä otin irish coffeen.


Tutustuin myös, Karkkitoriin, Jungle Juiceen. 

Chia Ninja
Matka jatkui sitten paikkaan, josta aina tukee jotain pientä ostettua.

Niinkuin kuvasta näkyy, vain pientä tuli ostettua 😂😂😂 

Ikeassa on kyllä kiva kierrellä!

Ihana päivä, ja miten nopeaan aika kuluikaan!

Ostoslistan tavarat saatiin ostettua ja ihan "vähän" tuli ostettua sellaistakin mitä ei tiennyt tarvitsevan juuri nyt!!😂😂😂

Tänään sitten uudet seikkailut. Valoa ja iloa sinun päivään!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...