Tässä kolmen viikon aikana olen silloin tällöin virkaillut toppia. Tein sen isoäidin neliöillä.
Lankana käytin puuvillalankaa, Paris. Tähän toppiin meni 7 kerää.
Tässä kuvaa siitä.....
Eikö tullutkin kivan näköinen....
Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D