lauantai 17. syyskuuta 2022

Virkaten

 Tässä kolmen viikon aikana olen silloin tällöin virkaillut toppia. Tein sen isoäidin neliöillä. 

Lankana käytin puuvillalankaa, Paris. Tähän toppiin meni 7 kerää.

Tässä kuvaa siitä.....








Eikö tullutkin kivan näköinen....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Uusi kassi

Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...