sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Iloinen tapaaminen

Jälleen tuli se päivä, kun meidän teatteriporukka tuli omilta paikkakunniltaan Heinolaan. Niinkuin ennenkin, kokoonnuttiin syömään ensin.

Kolmatta kertaa tiemme vei Helin Republic:kiin. 

Näin lämpimänä päivänä oli kiva syödä ulkona. Ja tässä paikassa on katettu terassi, jossa näin voi siis tehdä.

Eikä tämä paikka tälläkään kertaan tuottanut pettymystä! 

On jälleen PAKKO kirjoittaa, että palvelu oli ystävällistä ja hyvää, ruoka tuli nopeaan. Ja ruoka oli hyvää. Niinkuin parina edellisenäkin vuonna olen sen todennut.

Pieni gallup meidän naisporukalta, millaista ruoka oli heistä. 

Yksimielisesti kaikki  pitivät ruuasta jonka olivat tilanneet. Ja olivat tyytyväisäisiä kaikinpuolin tähän paikkaan. Niinkuin muinnakin vuonna.




En voi kyllä niin paljoa kehua tätä paikkaa, kun haluaisin. Siksi haluan kirjoittaa blogiin, että muutkin saavat tietoa tästä ravintolasta.

Olen sitä mieltä, että jos saa näin hyvää palvelua ja hyvää ruokaa niin siitä kannattaa kirjoittaa! 

Vaikka paikan päälläkin jo kehuin niin pitää vielä tulla tännekin teille kertomaan. Ja muistuttamaan että jos menet Heinolaan, käykää ihmeessä syömässä täällä!

Helin Republic

Kauppakatu 6, Heinola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Iloinen tapaaminen

Jälleen tuli se päivä, kun meidän teatteriporukka tuli omilta paikkakunniltaan Heinolaan. Niinkuin ennenkin, kokoonnuttiin syömään ensin. Ko...