sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Katsotaanpa......


Markkinat tulivat, olivat ja päättyivät....meidän kylämme käy talvi unille näin markkinoiden jälkeen...kylä selvästi hiljenee ja ihmiset käpertyvät omiin "pesiinsä". Reilu vuosi sitten päivitin "ikuisuus projekti" osiota ja nyt oli aika katsoa olenko todellakaan mitään noista saannut aikaiseksi.....NO; en....heh....mihin ihmeeseen se aika menee...ja oikeaan kohtaan tuli laitettua nuo haaveet..."IKUISUUS PROJEKTI"!!!!!!!


Katsotaanpa....11.7.2014 laitoin ylös että olin saannut kaavan puseroon ja yritän tehdä....hmmmm juu kaava on mutta sen projektin eteen ei vielä mitään ole tapahtunut....Lusikka koruja.....juu ei...edelleen en odottavat tuolla!!!!!

 No, seuraavaksi olin listannut että minä teen kaupunkiennimiä ja niistä opas kylttejä.....niin....tuolla ne kyltit on eikä niihin ole vielä mitään nimiä poltettu.....joten kesken!!!


Toivotaan että muut ovat saanneet omia ikuisuus projekteja vähän paremmin tehtyä =D


 Betonitöitä......no, joo jotakin olen saannut tehtyä, mutta aika huonosti tälläkin saralla on tullut tehtyä mitään. Mutta ihan itseäni lohduttaakseni, laitan tehty! =D =D =D


Sitten listalla oli piikkilanka ideoita......juu taas tulee ei näytä olevan syntynyt mitään!!!! Piikkilanka kerä on tuollaa varastossa ja kerä on ihmeissään; tässäkö minä nyt seuraavat 10 vuotta ruostun ;) =D


Seuraavaksi olin listannut rautalankasiivet....JEEEEEE...ne tuli tehtyä valmiiksi!!! Hyvä minä!!!

Pökköä pesään...koska noin hyvin olin saannut tehtyä tuosta edellisestä ikuisuus projeksti listasta valmiiksi töitä niin lisään tähän loppuun...meinaan tehdä sukkua/tossuja....laitan itseni taas oikein "likoon" ja meinaan ottaa ja kokeilla tehdä joululahjaksi sukulaisille lämpöä jalkoihin (toivotaan ettei sukulaisita lue tätä lupausta ;) =D )
Ja ne jotka ovat lukeneet tätä blogiani tietävät että kutominen on minulle tosi vaikeaa....olen tuolla saralla ihan tumpelo...mutta siitähän sitä ikuisuutta saadaan tähänkin tehtävään että yritän aloittaa tekemään!!! =D


Toivonmukaan minulla on lukijoiden parissa yhtä innokas listan tekijä, joka tosiaan tykkää haastaa itsensä ikuisuus projekteihin!!!

Kaikille lukijoille oikein ihanaa ja kaunista syksyä....täyttyköön blogini mukavilla ohjeilla.....kuin myös sinun blogisi!!!!!

6 kommenttia:

  1. Ihanaa syksyä sinullekin :) Ikuisuusprojeksia ovat siitä mukavia,että kun niistä jonkun saa vietyä loppuun,tulee ylen onnellinen olo :) Iloa elämääsi

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia tässäkin jutussa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos...tässä kesän aikan olen niitä napsinut :)

      Poista
  3. Aijai...huoh. Ikuisuusprojekti, sana jossa on jotain niin ahdistavaa (...se ei valmistu varmaan KOSKAAN!), mutta silti lohdullista (sen ei tarvitsekaan valmistua vielä tänään...siirretään huomiseen, tai ensi viikkoon) :D
    Onhan noita kertynyt...

    Virkattu kaulahuivi, kesken jo kohta neljättä vuotta
    Iso kasa tuunattavia vaatteita, odottaa inspistä
    Iso kasa korjattavia vaatteita, odottaa hetkeä jolloin ois aikaa, eivät valmistu siis ikinä....
    Pussillinen isoäidinneliöitä, odottaa lisääntymistä ja yhdistymistä.
    Keittiön kaapit, odottaa tehosiivousta ja järjestelyä.
    Parveke, melkein kaikki kukkaset kuolleet jo...
    Risa sovitusnukke, kaipaa uuden verhoilun.
    Hyllyt, laatikot, kaapit...pyörryn kun vain ajattelenkin!

    Ja sit... mikä siinä on että jos jotain pitää tehdä niin lykkäät ja lykkäät, kunnes sulla on 3 tuntia aikaa tehdä se...en ymmärrä. Tästä eteenpäin lupaan yrittää ennakoida ja tehdä asiat hyvissä ajoin. Siinä mulle riittävästi ikuisuusprojektia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anni näinhän tämä menee....en itse viitsinyt laittaa siivousprojekteita....varsinkin tuo minun arkarteluhuone :/ iiiiiik...kuka sen aina sotkee ja kuka kerää sinne niin paljon ihan jonnin joutavaa ettei sinne mahdu sisään =D ;) =D

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...