perjantai 7. helmikuuta 2020

Helmikuu, VäriVuosi 2020

Helmikuu värivuosi väriksi olen valinnut sinisen. Se ei ole ihan mikä sininen vaan, se on taivaan kaunis sininen, joka näin helmikuussa kaikkein kauneimmin näyttäytyy.....

Taivaan sininen......se on niin kaunista katsottavaa  pimeän  talven jälkeen. toki sininen on aina kaunis. Mutta itselle tulee niin energinen ja intoa täynnä oleva olotila kun talven jälkeen alkaa olemaan useammin sininen taivas...
Toki helmikuussakin on vielä pakkasia ja lunta tulee, mutta se antaa voimaa odottaa sitä kaunista suomen kesää...

Tällä kertaa laitan valokuvia joita olen ottanut ja ..... joissa jokaisessa on sininen pääosissa....Suurin osa on taivaasta otettuja kuvia......tai taivas on "osallisena" kuvaa... Mutta siis sininen on se väri joka minua viehättää....

Tässä helmikuun värini....










2 kommenttia:

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...