sunnuntai 2. helmikuuta 2020

Tammikuun värivuosi 2020

Tammikuu meni ja päästiin jo helmikuuhun! Äkkiä tuo aika meni!!!

Linkitän tähän nyt värivuosi 2020 jutut tammikuulta. Vielä ei ole liian myöhäistä hypätä mukaan.....on vielä monta kuukautta tehdä väriä elämääsi =D Ohjeet täältä.


Minun värini oli valkoinen, löydät värivuosi värini täältä.

Kuva otettu joulukuu 18 pvä.

Täältä pääset katsomaan toista tammikuun osallistujaa, Elämäni Erikana.

Tämä kuva on tammikuulta 2020, ei uskoisi. Ihan kun keväällä otettu.

Helmikuun väri jutut voi laittaa tämän jutun alle kommenteihin.....minä sitten jälleen kokoan maaliskuun alussa kaikki ja linkitän.

2 kommenttia:

  1. Minun helmikuun varivuosi tarinani löytyy täältä; https://rrimasa.blogspot.com/2020/02/helmikuu-varivuosi-2020.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on linkki helmikuun väriini, joka oli beige: https://elamanierikana.blogspot.com/2020/02/esittelyssa-unohdettu-huivi.html.

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...