tiistai 30. maaliskuuta 2021

Kysymyksiä ja vastauksia

Tässä, kun eilen lomalle jäin, niin on aikaa, miettiä kaikenlaista. Selatessani blogeja löysin tälläisen kivan jutun, ja tokihan se piti napata omaan blogiin. 

 
Löysin tämän  AarreAukusti & Aliisa  blogista.  

 
Tässä haasteessa vastataan kymmenen itseä koskevaan kysymykseen. Itse tykkään lukea kuvauksia blogi henkilöistä.  

Tässä  pieni muru minusta ja minun elämästä. 


Nappaa sinäkin tämä haaste itsellesi....

1. Millainen oli lapsuudenkotisi?
 

Olen asunut pienessä omakotitalossa Espoossa. Talomme oli samassa pihapiirissä, missä mummoni asui.  Meitä siis asui kolme sukupolvea samassa pihassa. Aluksi meillä ei tullut sisälle vettä eikä ollut sisä wc:tä. Mutta suurimman ajan minun siellä asuessani,  nuokin ylellisyydet olivat sitten käytössä. Pieni talo, mutta niin paljon muistoja sisältyy siihen aikaan!

2. Mitä harrastit lapsena? 

Balettia ja sitten pikkusen vanhempana kävin erilaisilla tanssitunneilla.

3. Kaunein kukka? 

Freesia ja kielo, niiden huumaava tuoksu. Kieloja oli minun hääkimpussanikin.

4. Mikä elementti (tuli, maa, vesi, ilma) kuvastaa eniten sinua?

 
Horoskoopilta kaksonen, kiinalaisessa horoskoopissa rotta, elementti ilma. Ilma on yhdistävä elementti, joka edustaa henkeä, ajattelua, älyä ja mentaalitasoa. Persoonallisella tasolla se edustaa sopeutuvaisuutta, objektiivisuutta, havaintoja ja vuorovaikutusta. Kyllä tuollainen minä olen....


5. Oletko optimisti vai pessimisti?

 
Kyllä minä olen optimisti kaikessa. Jaksan aina uskoa siihen hyvää, vaikka elämä välillä potkiikin oikein kunnolla.


6. Oletko aamun-vai illanvirkku?


Aamun- ja illanvirkku sekä että....nukun noin 6 h tai vähemmän yössä.

7. Unelmamatka


 
Kyllä se on matka suomen luontoon! Matka ihan mihin päin Suomea vaan. Suomen  luonto on aina niin uskomattoman ainut kertainen. Siihen ei koskaan kyllästy!


8. Milloin viimeksi ostit itsellesi jotain, mitä se oli?

 
Viimeksi ostin itselleni 85 kpl paketin salmiakkijauhoa. Minun intohimoni on tuo salmiakkijauho.....


9. Lempikaupunkisi kotimaassa?

 
Kyllä se on Helsinki. Helsingistä löytyy kaikille kaikkea. Löytyy jopa sitä kaunista luontoa!!!


10. Kolme elämäsi kauneinta asiaa?

 
Lapset 6X, rakkaus jota saan osakseni, ihmisistä joita ympärilläni on




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...