maanantai 28. kesäkuuta 2021

Rippipäivään kortti

Pitkästä aikaan askartelin kortin. Ja kaiken lisäksi tein ihan kunnioittavasti origami taitteluna paidan ja kravaatin!!! 

Vaikeitahan ne eivät olleet, kun minäkin osasin/sain aikaiseksi ne, mutta se tunne kun osasi taitella ja se vielä näytti siltä miltä sen nyt piti näyttääkin!!! Sama fiilis....sellainen; minä osaan / taidan /hallitsen , kun tein ekan villasukan ja näytin lapselleni, lapseni sanoi minulle, että sehän näyttää ihan villasukalta!👍😊😂


 

Tosiaan rippipäivään korttia tein pojalle. 

Haastavinta oli saada oikean kokoinen tuosta paidasta ja kravaatista tuohon korttiin. Aloitin isosti....paita A4 kokoisella paperilla. Pienempi paita on puolitettu A4. Kravaatin aloitin sitten jo valmiiksi A5 koosta. 

Tämä oli minulle vaikeinta....saada oikean kokoiset. No, pikku hiljaa pääsin niinhin kokoihin, mitkä mahtui korttiin.











Tuossa paidassahan voisi roikkua vaikka koru....risti ketjussa. Senhän saisi siihen näyttävästi.

Täältä löytää nuo taittelut, painamalla sanaa Paita tai Kravaatti pääset suoraan sivustoille, siltä löytyy muitakin kivoja taitteluita.

Paita

 

Kravaattiorigami shirt

�܂�}

2 kommenttia:

  1. Mikä bloggaamisessa on tällä hetkellä haastavinta vai onko mikään? Entä miten paljon käytät aikaa bloggaamiseen päivässä / viikossa?

    Aurinkoista kesän jatkoa!💛

    https://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Haastavinta.....aika! Minun työ on jotenkin "esteenä" =D tähän minun intooni blogin pitoon. Toisaalra osa jutuista taas tulee työn ohella!Mutta haasteena on siis aika.
    Aikaa taas menee vaihtelevasti. Jos on mitä laittaa blogiin niin voin istua iltamyöhään koneella. Sitten on taas aikoja kun vain käyn tarkastamassa mitä blogissa menee.
    Mutta jos tästä saisi palkaa voisin heittäytyä ihan blogin pitäjäksi =D

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pienelle pupu kainaloon

Tein omaan baby shower lahjaani virkaten pupun. Ihan ensimmäinen kerta, kun virkkasin tuollaisen. Se oli kyllä kiva ja helppo tehdä. Minun y...