sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Lokakuun höpötystä...

Lokakuutakin ollaan jo yli puolen välin!! Kyllä tämä aika menee nopsaan! Kohta on joulu!!! :) Pitäisi alkaa valmistelemaan varmaan jo joulukorttejakin!



Tuossa tyttöjen päivänä tuli jo maistettua glögiä, Pullo oli Blossa 2015, jota on luonehduttu; Kullanruskea, makea, teearominen, kevyen sitruksinen, hennon glögimausteinen, vivahteikas. Raaka-aineet: Raaka-aineet: Muscat-rypäleet, sokeri, neilikkauute, inkivääri, kardemumma, musta tee, viljaetanoli.

Tosiaan tuossa tämän vuoden Blossa on teetä. Itse olen kova teen juoja joten innolla rupesin maistelemaan....ja miten se nyt menikään;" Ei paha..." =D Suosittelen.



Kaikenlaista on tullut tehtyä, mutta mitään valmista ei näytä syntyvän :) Olkapäät kiukuttelevat siihen malliin että mun hienot junasukat saavat odottaa valmistumista....kädet kyllä syyhyävät tekemään niitä.





Ostin itselle sellaisen aktiivirannekkeen.....ajattelin seurailla ihan vaan mielenkiinosta tätä minun menoa ja öitä! JA mitä huomaankaan....kun huomasin että ranneke näyttää pvän askeleet eivät riitä vielä....löysin itseni sisällä juoksentelevan, että saan askelmäärät kuntoon...heh...heh... siis sekosin!!!



Eilen saatoin nuorimman lapseni siskonsa luo Etelä-Suomeen. Tänään....itseasiassa juuri näillä hetkillä he istuvat lentokoneessa ja kone on nousemassa ylös ja lento kohti Englantia alkaa....minun "vauvani".....
Vaikenta tässä äitiydessä on hellittää tätä "narua" että lapsi pääsee vähän itsenäistymään....
Ja onhan hän hyvässä seurassa....iso-siskon jonka minä olen kasvattunut......tiedän että osaa pitää huolta siskostaan, mutta silti se on haikeaa...

Vahinko etten itse päässyt mukaan....työ on este monelle lomamatkalle. Toivotaan heille oiken kivaa ja antoisaa reissua!




Vaikka syksy onkin ollut ihana aurinkoinen ja kuiva.....kaipaan jotain väriä itselleni....tulevana viikkona sitä sitten pääsenkin kampaajalle uudistumaan. Sitä innolla odottelen.....



Teille lukiani esitän tähän loppuun kysymyksen;


Millaista joulukalenteria sinä kaipaat blogiini....kumminkin olen päättänyt jonkinmoisen tehdä.....olisi kiva saada vinkkiä mitä/minkälaista haluat....

Sittenhän sitä olisi kiva tulla joka pvä lukemaan ja tutkimaan.


Oikein mukavaa lokakuun loppua sinulle......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...