lauantai 14. maaliskuuta 2020

Maaliskuu, VäriVuosi 2020

Aika "vilistää" nopsaan eteenpäin....vastahan tämä värivuosi 2020 käynnistyi!! Silti ollaan jo maaliskuussa....
Itseäkin ihan ihmetytty, mikä minut on saanut maaliskuun väriksi laittamaan vaaleanpunaisen!!?? Lopputulos oli että olen halunnut haastaa itseni värien suhteen!! Muuta syytä en nyt keksinyt....on se vaan niin erikoinen väri minun elämässä...😂😂😂😂

Laitan ensin tämän minun maaliskuun värini ja vähän tarinaa....loppuun vielä linkit muihin värivuosi tarinoihin....
Maaliskuun väri tosiaan vaaleanpunainen. Tein lahjapurkin...tässä kuvaa ja tarinaa....

Pieni sipsi purkki
liimaa
lankaa
ja jotain koristeita, tähän vaaleanpunaiseen laitoin valmis ruusuja ja nappeja
blingbligiä


Tälläinen siitä syntyi...Tässä seuraavassa on myös vaaleanpunainen paperi, sydämet tehty kirjan sivuista....vähän pitsiä, rusettia ja blingbligiä...




Tuossa minun lahjapurkit....nuo kaksi on aikaisemmin tehty...tuon lankapurkin tein ihan värivuosi juttua varten. Saan laitettua pienen lahjan....kun nyt pääsee juhlistamaan seuraavan kerran.

Sitten vielä vähän vaaleanpunaisesta väristä....

-Vaaleanpunainen on herkkä, lauhkea väri.
-Se kuvastaa yleismaailmallista rakkautta, uskoa kaikkien ihmisten kauneuteen ja hyvyyteen.
-Vaaleanpunainen luo tasapainoa ja auttaa ratkaisemaan hankalia tilanteita sopuisasti.
-Tämä väri on täynnä toivoa ja iloista odotusta.
-Se sopii vauvoille ja elämän kovettamille, paksunahkaisille henkilöille.

Kääntöpuolensa on tälläkin viattomalla värillä.

-Ylenpalttisesti käytettynä se saattaa edustaa epätodellista naiiviutta,
kieltäytymistä kohdata itsestään ja toisistaan varjopuolta.
-Se on kuitenkin kaiken kaikkiaan väri,
jota maailmamme näyttää tällä hetkellä kipeimmin kaipaavan.


SITTEN niihin muihin VäriVuosi 2020 juttuihin;

Minun tammikuu; TÄÄLTÄ

Minun  helmikuu; TÄÄLTÄ

Tässä vielä Elämäni Erikana osallistujan värivuosi tarinoita.

Elämäni Erikana tammikuu löytyy TÄÄLTÄ
Elämäni Erikana helmikuu löytyy TÄÄLTÄ










1 kommentti:

  1. Maaliskuun värini turkoosi/vaaleansininen löytyy täältä: https://elamanierikana.blogspot.com/2020/03/kevatkoti.html?m=1

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...