lauantai 30. toukokuuta 2020

Toukokuu lopuillaan

Aika on jälleen "juossut" kovempaan, kuin minä. En todellakaan ole kerennyt tekemään kaikkea sitä mitä olisin halunnut!

Blogi on nyt ollut vähän aikaa rauhallisena. Vaikka olisin halunnut käydä täydentämässä sitä, mutta kun ei vaan ole joka paikkaan ollut aikaa.



Töihinkin on alkanut lapsia tulemaan hoitoon enemmän. Lomautuksia on nyt peruttu. Paitsi minulta tavallaan...minun peruutuksessa oli väärä pvämäärä. Joten tavallaan minun heinäkuun lomautus on vielä voimassa, kun muilla on peruuntunut.
Kaiken stressin keskellä on yön unet menneet ihan sekaisin. Iltaisin niin väsynyt ettei näe klo 21.00 lyöntiä, ja sitten klo 3 yöllä ylös pirteenä......

Tämä viikko jälleen lomaa. Ja kesäkuun alku pvinä olisi synttärit ja tulee pyöreitä täytettyä. Synttärit siirsin elokuun loppuun, kun en ihan vielä uskaltanut isoa vieras joukkoa pyytää juhlimaan!

Mutta onhan tässä pientä juhlintaa ihan itse juhlapvänäkin.


Työpaikalta minut laitettiin lovekoulutkseen, joten siitä piti selviytyä. Ja onneksi pääsin läpit teorian ja lääkelaskut.

Olen yrittänyt kaiken keskellä suunnitella synttäreitäni. Ja koska joudui siirtämään synttäreitäni niin, on pitänyt alkaa nyt vähän uudelta pohjalta suunnittelemaan.....Innokkaana ruuanlaittajana, on taas niin rönsöylyä tämä minun suunnitelmani....Täytyy ihan istua joku pvä ja aloitettava miettimään menua, ja muistettava itseäni ettei minun tarvii koko maailman ruokalajeja tarjota.....


Se alkaa taas haukotuttamaan....nukkumatti yrittää taas epätoivoisesti saada minua nukkumaan....
Eiköhän tämä blogissa käynti taas lisäänny, kun tässä taas lomaillaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pienelle pupu kainaloon

Tein omaan baby shower lahjaani virkaten pupun. Ihan ensimmäinen kerta, kun virkkasin tuollaisen. Se oli kyllä kiva ja helppo tehdä. Minun y...