lauantai 2. toukokuuta 2020

VäriVuosi 2020, Toukokuu 2020

Toukokuun väriksi olin laittanut hopea / harmaa, taas mietin mistä olin moisen värin saannut päähäni!!?
Mutta nyt en ole yhtään ihmeissäni....Koko huhtikuun on ollut tosi harmaan sävyistä jo  pelkästään koronan takia! Ja sama sävy jatkuu tässä toukokuussakin! Pientä hopean hohtoa antaa lisääntyvä lämpö ja aurinko.
Minun harmaa sävy johtuu siitäkin että sain lomautuslapun torstaina  loman alkajaiseksi "käteen". Lomautuksia olisi edessä koko työporukalle kesä - heinäkuulle.....
Harmaata on taloudellisesti tiedossa siis....Niin on varmasti monelle muullekin tämä aika harmaata ja henkisesti raastavaa!
Sen verran vielä tuosta lomautuksesta, kun nyt on ollut hiljaistamaalis/huhtikuu ja ihan varmasti lapset palaavat hoitoo toukokuun aikana, kun vanhemmat palaavat töihin pikku hiljaa niin kukas ne lapset sitten hoitaa......kun me olemme lomautettu?! No, enpä enempää mieti tuota....kyllähän kaikki selviää kun pääsemme sinne saakka...ensin on toukokuu, joka toivon mukaan tuo valoa enemmänkin tähän kaikkeen!

Laitan tämän kuun värin valokuvina jälleen......







Siinä minun toukokuu väri harmaa.....masentava, mutta kumminkin niin puhuttava.

Mitäkö harmaasta sanotaan.....

Harmaa............edustaa luopumista, vanhuutta ja raittiutta. Se saattaa myös muistuttaa sinua ankeasta asiasta tai eleganssista.

Kun taas toisessa kohtaa Harmaa.....
on kompromissin väri. Harmaat ovat yleensä maltillisia, rauhallisia ja kovia työskentelijöitä. Vanhemmat ihmiset, jotka pitävät harmaasta, etsivät tasaista elämää, nuoremmat taas saattavat yrittää tukahduttaa oman persoonallisuutensa.

Huhtikuun väristä sen verran että minun värivuosi juttu löytyy....

TÄÄLTÄ

Ja tässä värivuosi mukana oleva Erikan jutun löydät TÄÄLTÄ .


1 kommentti:

  1. Tässä linkki blogitekstiin, jossa on toukokuun väriksi päättämäni vaaleanpunainen/pinkki: https://elamanierikana.blogspot.com/2020/05/yksityiskohtia-kodistani-osa-4.html.

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...