tiistai 18. tammikuuta 2022

Mallikortteja

 Tein mallikortteja....sisareni tytär on miettimässä  häitään. Minä tässä kokeilin muutamia kutsukortti mallia. 

Nämä kortit ovat siis malleja, väri maailma tulee olemaan ihan erilainen virallisissa korteissa sitten. 


Ensimmäiseen korttiin kokeilin virkattua sydäntä. 



Sain lainaksi tuon isomman Kutsu leimasimen. Ja se meni jatkoon.....Tämä kortti ei mennyt jatkoon. Tein toisen kortin jossa sormella painettiin keskelle korttia sydän. 

Miten nyt olikaan, kun en siitä ollutkaan kuvaa ottanut. Siinnä kortissa oli ylhäällä, Kutsu, sitten tein mustalla tussilla kehykset ja keskelle tosiaan peukalolla tein sormivärillä sydämen sen alle teksti We do ja niiden alle pieni sydän. Sekään ei mennyt jatkoon.

Ja nyt ne kaksi korttia joita sitten kutsukortiksi teen. Mutta tosiaan eivät tule tällaisiin väreihin ollenkaan.

Olen alkanut tilaamaan kortteja varten oikean väristä tavaraa, mutta koska ovat aika erilaista niin täytyy ensin nähdä korttipohjat. Pitsit tilasin myös...niitä voin käyttää muutenkin, jos nyt niin käy etteivät sävyt käy korttipohjaan. Leimasin tyynyt ovat hakusessa, mutta tosiaan haluan varmistaa mikä on oikea sävy tuohon korttipohjaan.

Tässä siis ne kaksi korttia jotka meni "jatkoon".


Tästä kortista otettiin tuo "tervetuloa" pois ja laitettiin leimasimella Kutsu. 


Ihan innolla odotan, että pääsen ihan virallisia tekemään. Laitan sitten virallisista kutsukorteista kuvaa, kun olen saanut niitä tehtyä. Koko kevät on aikaa....toisaalta aika menee tosi nopeaan.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa kun jaksat näperrellä!
    Itse olin aina ihan pulassa kun kavereita alkoi mennä naimisiin ja tuli kutsuja askarteluiltoihin. En kehdannut kieltäytyä ja toisaalta oli ihan hauska nähdä ja tehdä porukassa, mutta askartelu ei ole yhtään mun juttuni.
    Kutsukortit on kyllä tosi kivoja, mutta itse olen jo miettinyt että mennäänkö tulevien nimiäisten suhteenkin ihan vaan whatsapp -viestillä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä näpertely on minulle, sellainen stressin poisto. Ja tosiaan kavereitten kanssa on myös kiva näperrellä, siksi meitä aina aika ajoin kokoontui "näpsäkät leidi" =D Saadaan nauraa höröttää ja vähän samalla herkutellakin!

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Nuudelisalaatti

Tein töihin tälläisen salaatti "pohjan".  Vaikka tätä muutaman päivän kerkesin syömään, niin silti en syöynnyt yhtään päivää samaa...