sunnuntai 13. maaliskuuta 2022

Boston"pulla" pitsaa

 Eilen oli jälleen putous ilta! 

Viime viikolla jäikin koko putous katsomatta, kun olin Keravalla tyttäreni luona ja itse asiassa olin juuri putouksen aikaan katsomassa Sami Hedberg:n show:ta. Joka muuten oli jälleen kerran aivan mielettömän hauskaa katsottavaa! 

Tässä on tullut muutaman Samin keikka käytyä katsomassa ja aina ne jaksavat naurattaa. Hieno esiintyä kaikin puolin!

No, mutta tämän viikonlopun putous eväisiin.


Tein tuollaisen boston"pulla" tyylisen pitsan. Tämä on tehty croissant valmis taikinasta. Siitä tosiaan saa vaikka mitä kun vaan kokeilee. Täältä löydät edellisen ohjeen croissant taikinasta. No, nyt tähän ohjeeseen.

Boston"pulla" pitsa

1-2 croissant taikinaa kaupasta (riippuu vähän miten ison kakku vuokaa täytät. Itselläni oli pieni uuni astia, joten minulla oli vain yksi

tomaattimurskaa + tomaattipyre sekaisin ja vielä pitsamaustetta joukkoon

tämän päälle laitoin sinihomejuustoa



Laitoin 4 osaan sitten tämän groissantin ja sitten laitoin ne pystyyn voideltuun uuni vuokaan.

Kannattaa jättää vähän väliä ettei ihan kiinni laita paloja. Sillä ne vähän kohoavat.

Uuni 200 asteeseen ja paista n. 20 min.



Täytteitähän voit itse sitten laittaa oman mielen mukaisia. Hyvää tuli!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...