sunnuntai 26. kesäkuuta 2022

Mosaiikkipallo

Se olisi sunnuntai ja viimeinen vapaapäivä. Näin se viikko lomaa meni. Loma on kyllä ollut tehokas sillä tuntuu että olisin ollut pitempäänkin lomalla.

Olisin minä nukkunut tänään vähän pitempäänkin.....MUTTA joku 😡😡😡😡😡😡😡😡idiootti on varmaan omasta mielestään saanut hienon idean ja alkoi vähän  yli klo 4 moottorisahaa käyttämään!!! 

Ja  kun tuo moottorisahan ääni niiiiiiiiiiiiiin mukavasti kuuluu tuonne telttaan!!!

Juhannus vieraani toi jälkiruuaksi kakun jota vielä oli........Kahvi ja kakkua....nam...hyvää aamupalan jatkoa! 


Joten tässä ollaan oltu hereillä jo tovi. Ja olen myös saanut aikaseksikin jotain....Tein loppuun tuon mosaiikkipallon, jonka olin jo tuossa perjantaina jo aloitellut.

Ostin tuolta netin mosaiikkimyymälästä valmis paketin. Olen ostellut sieltä aikaisemminkin kaikenlaista kivaa. Tämä oli mielestäni, ei niin kiva......

En saanut siitä semmoista, kun olisin halunnut, mutta missään tuossa ohjeissa ei ollut merkintääkään, että miten niitä lasi mosaiikkeja ollaan ajateltu laittaa palloon. Meidän ajatukset siitä ei kohdanneet. 

Mutta hei, kyllä se ikkunaan menee ja kun pimeät saapuvat, saa se myös led valon sisäänsä.


Tässä kuvaa pallosta......




Nämä jäi.....



Pidän kyllä noista valmis paketeista. Niitä on kiva tehdä. Tosiaan tässä nyt ei vaan kohdannut minun ja mosaiikkimyymälän ajatus pallosta...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...