torstai 23. kesäkuuta 2022

Siskonmakkarapihvit

Olen varmaan "tuhat" kertaa kertonut täällä blogissa, että pidän siskonmakkarasta oli se sitten keitossa, kastikkeesta tms... Siskonmakkara on herkkujen herkkua.

Omat lapseni eivät ole tämän makkaran faneja. Itse olen pitänyt lapsuudesta asti siskonmakkarasta. Minä kun olin pieni, niin minun kotosalla oli siskonmakkarakeittoa useasti.

Tällä kertaa kokeilin siskonmakkarapihvejä. Nämä siskonmakkarapihvit valmistuvat nimittäin tosi nopsaa ja helppojakin ovat tehdä.

Siskonmakkarapihvit

500 g siskonmakkaroita

2 keitettyä perunaa 

1 dl juustoraastetta

1/2 tl mustapippuria + sinun mieli mausteita jos haluat


Kuori ja haarukalla soseuta perunat. Purista siskonmakkaroiden sisus kulhoon.  

Sekoita kaikki pihvien ainekset.

Taputtele massa kostutetuin käsin pieniksi pihveiksi ja paista ne lettupannulla tai paistinpannulla rasvassa kypsiksi pari minuuttia per puoli.






Kokeilkaa....ovat ihan mielettömän hyviä!



3 kommenttia:

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...