maanantai 22. elokuuta 2022

Lomalla

 Viime viikon perjantaina saavuin Keravalle, toiseksi vanhemman "lapseni" luo. 

Tästä sitten lähdettiin Ed Sheeran keikalle,  mutta sitä ennen kerettiin käymään valkosipulifestareilla.

Ja tosiaan nuo perinteiset valkosipulifestivaalit järjesttiin koronatauon jälkeen täällä Keravalla siis 20.8.2022 lauantaina. Valkosipulituotteiden lisäksi siellä oli tarjolla myös musiikkia, sekä muunlaista torimyyjää löytyi, yms...



Mitään valkosipuliin liittyvää ei tällä kertaa, minun matkaani lähtenyt festareilta. 

Yksi pieni keittiön liittyvä juttu tuli ostettua, mutta siitä myöhemmin.

Täällä olen nyt päässyt maistelemaan Nepalilaista sekä Kiinalaista ruokaa. Kummankin maan keittiöstä löytyy kyllä ihania herkkuja.

Tässä maistelussa kiinalainen; kevätkääryleet, friteerattua kanaa,  riisiä ja jotain sieni paprika lisuketta. Siinä varmaan oli soijaa, kun oli niin tummaa.

Tänään täältä väki hävisi töihin. Minä jäin Kertun ja Viljon kanssa chillailee 😂👍


Lupasin töissä käyville tehdä ruuan valmiiksi kun tulevat töistä! 

Mutta nyt nautitaan olosta.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...