maanantai 29. elokuuta 2022

Sinne se meni....

 Sinne se eka viikko lomasta meni. Toinen viikko alkaa sateella. 

Heräsin jo tuossa klo 6 ja kömmin teltasta tänne sisälle. Tuuli on riepotellut telttaa yöllä....vetoketju ei meinannut aueta ja toisesta reunasta se taas aukesi ihan itsestään. Oli haasteellista päästä ulos koko teltasta!

No, mutta ulos pääsin. Sisälle kun pääsin, niin vettä alkoi satamaan.

Viime loma viikko meni nopsaan. Kun pääsin töistä pe 19.8. lähdin kohti Keravaa. Minun maalaamani  taulut olin vienyt jo torstaina tulevaan taiteiden yöhön. 

Taiteiden yö vietettiin täällä kotikunnassani toista kertaa. Tässä vähän kuvaa sieltä. Ystäväni oli ottanut ne minulle, kun en päässyt sinne.





Keravalla olin sen neljä pvää. Kotona olen sitten tehnyt kaikkea pientä kivaa, mitä ei ole työpvän jälkeen jaksanut tehdä. 

Olen virkkaillut ja puuhastellut pienessä puutarhassani. Käynyt kylässä ystävien luona jne.... Tähän voisi tottua....tähän olemiseen vaan!

Eilen kävin puutarhastani mansikkapinaattia ja pakastin ne marjat. Puutarhassa oli jo 4 tomaattia "punastunut". Ja ai että ne on hyviä!!!

Porkkanaakin tulee. 

Valkosipulifestareista ostin tällaisen vempaimen, millä saa nopeasti joko lastuja tai "ohkaista suiroja". Näpsäkkä vempain!




Tämän viikonlopulla olisi sitten markkinat. Saa nähdä millainen sää on! Toivon mukaan sateeton. Kahden vuoden jälkeen olisi kiva kun saisi rauhassa kulkea markkinoilla ja tavata ihmisiä!!!

Kuva otettu 2014

Perjantaina siivoilin keittokirja hyllyäni ja kun yhtä kirjaa otin, sen päältä tippui jotain "karkeaa". Yritin saman tien putsasta silmääni. Mitä vielä, toisesta reunasta silmästä irtosi lasiainen. Jopa olikin mielenkiintoinen tapahtuma. No, tällä hetkellä silmä tippoja laittelen kumpaakin silmään. 

Joten onhan tähän viikkoon paljon mahtunut....Tänään on kampaajalle meno, en tiedä mitä tässä tekisi hiuksiinsa.....

Mutta oikein ihanaa alkanutta viikkoa sinulle! Nautitaan joka hetkestä!!! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...