Vaikka ulkona paistaakin aurinko ja mittarissa päivittäin +30, niin minä maalailin talvisen taulun!
Ei kyllä yhtään viilentänyt, tätä hikistä olotilaa! 😂
Tässä kuvaa tästä projektista.
Tässä on jo väriä....
Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D