perjantai 26. elokuuta 2022

Nuku yö ulkona 27.8.2022

Suomen Latu haastaa juuri sinut nukkumaan yön ulkonaNuku teltassa, nuku trampalla, nuku riippumatossa, nuku käpy selän alla tai pää mättäällä. Nuku yö ulkona. 


Minä otin haasteen vastaan, se nyt on helppoa kun on nukkunut melkein 3 kk jo teltassa. Yhteensä 91 pvää. Siitä täytyy vähentää 6 pvää....olen nukkunut 2 yötä kotona sisällä tuona aikana ja nyt nukuin 4 yötä kun kävin reissussa. Mutta hei 85 pvää teltassa!!!



Olen kyllä nauttinut olostani. Miten ihanan raikasta on nukkua teltassa. Oikeastaan ahdistaa ajatella että kohta pitää tulla sisälle nukkumaan.

Linnun laulut ovat välillä tosin ollut erittäin ärsyttäviä......enkä nyt puhu pikkulintujen äänistä, mutta kun kurjet suoraan sanottuna rääkyvät teltan yläpuolella niin voisin  todellakin suositella heille toista reittiä!!! 

Välillä tuntuu että jäävät kaartelemaan teltan yläpuolelle......ja kun kurjet väistyvät, niin  tilalle tulee lokit!!!

Onneksi eivät nyt joka yö käy "karjumassa". 

Ja koska tosiaan omaan vilkkaan mielikuvituksen olen "joutunut" jättämään dekkarit sivuun ja murha ohjelmat.



Sama oli viimekin kesänä, en vaan pysty dekkareitta kuuntelemaan / lukemaan. Jokainen pienikin risahdus tietää, että mielikuvitus lähtee ihan laukalle!!!😂😂😂😂😂😂😂😂

Onneksi nukun sikeästi, kun nukun....välillä kun herään yöllä ei silloinkaan ole ollut vaikeaa käydä uudelleen nukkumaan, kun niitä dekkareita ei kuuntele.

Kissa tosin "pelottelee" välillä. Meidän Kassu-kissa kun yrittää avata teltan vetoketjua. On jotenkin oppinut miten telttaan tullaan....fiksu kissa.



Kaiken kaikkiaan suosittelen kaikille ulkona nukkumista.....se on ihanaa! 

Kuinkas moni aikoo nukkua tulevana lauantaina ulkona, teltassa tms.....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...