lauantai 28. syyskuuta 2024

Oletko koskaan.......

Tämän haasteen löysin Kristiina K :n blogista ja sinä löydät tämän alkuperäisen haasteen TÄÄLTÄ.

Näin lauantain päivän iloksi päätin osallistua haasteeseen. Ja sitä paitsi minä pidän haasteista. Joten tässä minun vastaukset haasteen kysymyksiin.

OLETKO KOSKAAN




Halunnut palata ajassa taaksepäin? 

*joskus olen miettinyt, että olisi kiva palata ajassa taaksepäin ja kertoa niille läheisille/ystäville,  jotka ovat jo kuolleet, kuinka paljon rakastan, kunnioitan, tulen kaipaamaan heitä aina,  jne....

Toisinaan mietin miten asiat olisivatkaan menneet, jos olisin tehnyt toisenlaisia valintoja. Siinä yhteydessä miettii, että jos pääsisi kokeilemaan "toista tietä" elämässään, johtaisiko se erinlaiseen elämään!?!



Miettinyt ulkomaille muuttamista?

*tähänkin täytyy sanoa, että joskus olen miettinyt, mutta samantien torpannut sen, jotenkin tuntuu että haluan asustaa ihan Suomessa, täältä saan sen mitä tarvitsen vaikka välillä säästä valitankin. 

Muualla on kiva käydä ja oleskella, mutta kotimaahan on aina kiva palata.



Eksynyt ostoskeskuksessa?

*No, pieniä "eksymisiä" ehkä, en niinkään ostoskeskuksissa, mutta niiden ulko-ovien suhteen. Yllätykseksi aika usein löydän itseni ihan eri ovelta poistumassa ja sitten ihmettelen miten pääseen sinne mistä lähdinkin...


Halunnut palata matkalta kotiin aiemmin kuin olit suunnitellut?

*Hyvin harvoin palaan aikaisemmemmin. Yhden kerran olen palannut kotiin aikaisemmin ja silloinkin syynä oli se että halusin vain nähdä nuorin tyttäreni joka silloin meni ensimmäisen kerran pohjoiseen töihin, ja tiesin etten näkisi häntä ½ vuoteen.

Aloittanut laihdutuskuurin tai muuten terveellisemmän elämän?

*Tällä hetkellä olen muuttamassa juuri elämääni terveelisempään päin. Tämä "laiva" ( minä siis) vaan kääntyy hitaasti uusia tuulia päin, mutta hienosti on nyt mennyt!  

Olen ollut nyt 4 kk:ta elämäni uusien valintojen keskellä. Matkaa on vielä,  mutta itse olen ollut ylpeä itsestäni, ja sehän se tärkeintä on, että on itseensä tyytyväinen!




Miettinyt miten elämäsi olisi muuttunut jos olisit ollut ahkerampi koulussa?

*En varsinaisti ole miettinyt, mutta ehkä nuoruuden valinnoissa olisi voinnut tomia toisin,  olen silti tyytyväinen siihen mitä sain aikaan. Olen ammatistani ylpeä ja näin ollen ihan tyytyväinen mihin minun luku intoni on minut viennyt.

Vaikkakaan minusta ei tullut lapsuuden haaveen mukaisesti balettitanssiaa tai kampaajaa, olen tyytyväinen



Laulanut karaokessa?

*Kyllähän sitä tulee laulettua aina kun siihen on mahdollisuus. Meillä oli kotonakin karaokelaitteet, mutta muuton yhteydessä luovuttiin niistä.


Ajanut autolla kolarin?

*minulla ei ole ajokorttia, joten en ole ajanut autolla kolaria. Ja onneksi en ole kyydissäkään autossa joka olisi kolarin ajanut.



Tehnyt huonon ostoksen?

*no, tämä on on mun pravuuri. Olen monesti!!  

Minä aina unohdan katsoa koot, tai luulen osaavani mittayksiköt!! Miljoona kertaa olen tilannut tuotteen ja katsonut että se on juuri oikean kokoinen, mutta kun tuote tulee, ne ovatkin  mielenkiintoisen kokoisia....Lapset aina nauravat, että äiti on taas tilannut. 



Jäänyt luokallesi koulussa?

*en ole. Olen aina ollut sellainen keskivälln oppilas.



Katunut syvästi jotain tekemääsi?

*onhan sitä tullut tehtyä joskus nuoruudessa sellaista mitä nyt miettii että sen olisi voinut jättää tekemättä, mutta toisaalta sehän on taas muokannut minut tälläiseksi mitä nyt olen, joten....niitä tekemisiä pitää miettiä syvällisesti silloin kuin tekee, ei myöhemmin.


Tässä ne kysymykset sitten olivat ja vastaukseni siihen perään. 

Tartuhan sinäkin haasteeseen.

Kaikki kuvat ovat minun galleriiasta, eli omia kuvia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Oletko koskaan.......

Tämän haasteen löysin Kristiina K :n blogista ja sinä löydät tämän alkuperäisen haasteen TÄÄLTÄ. Näin lauantain päivän iloksi päätin osallis...