tiistai 20. elokuuta 2024

Kortteja.....vihdoinkin....

Viime viikolla tuli jälleen muutama kortti! Jippii.....Toivotaan että ätällä viikollakin postilaatikkoon kolahtaa kortteja!!

Saksasta sain tälläisen kortin ja alakuva on postimerkistä mikä siinä on.


Myös toinen kortti on Saksasta ja alakuvassa postimerkki.


Tämä kortti on Latviasta ja alakuva jälleen kortin postimerkki


Portugal


Toinenkin kortti Portugalista


Saksa ja alakuvassa postimerkki joka on vähän erilainen..hauska.


Usa


Laitan aina maittain mappiin kortit ja nyt alkaa yksi mapillinen olla täynnä. niitä on tuosta mapista perempi selata ja katsella.

5 kommenttia:

  1. Hienoja kortteja ja myös postimerkit ovat tosi kauniita ja erikoisia. Mulla on kortit vaan laatikossa ja ilman mitään järjestystä. Omista lähettämistäni korteista skannaan aina sekä etu-että tekstipuolen ja liitän ne blogiin joka on vain minun itseni luettava. Tekstipuolen haluan muistaa siksi, että jos vastaanottaja kommentoi jotain tekstistäni tai postimerkeistä, niin on kiva nähdä mitä olen kirjoittanut hänelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti vielä kirjoittaa että nyt tulee parin päivän päästä neljä viikkoa siitä kun olen viimeksi kortin saanut!

      Poista
    2. Minä laitan kanssa aina ylös millaisen kortin olen laittanut eteenpäin, on kiva lukea mitä pitävät kortista jne...Ai, kamala, sulla on tuskaa ollut kun kortteja ei ole tullut, ja minä tuskailen parista viikosta!!! Toivotaan että saat ihan pian kunon kasan kortteja. Mulla täällä peukut pystyssä että saat tällä viikolla kasan kortteja

      Poista
  2. Aika hauskoja tuollaiset reseptikortit, niitä olisi mukava saada! Ostin Runebergin kotimuseossa käydessäni torttureseptillä varustetun kortin ja sen saa vielä joku leipomisesta tykkäävä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse kun kerään ruoka aiheisa juttuja niin on tosiaan ihana saada tuollaisia kortteja. Olen myös itse löytänyt ja ostanut ja laittanutkin heti jollekin jos sana ruoka on heidän toiveena. Ne on ollut ihania kortteja joissa suomalaista perinne ruokaa ja siinnä on ohje suomeksi ja englanniksi. Olen vasta yhdestä saadusta reseptikortista kokeillut ohjetta....kolme on jonottamassa kokeilua. Se oli hyvää minkä tein. Yhden olen suomentanut ja pähkäillyt että missä välissä kerkeen tekemään kun on niin hyvän tuntuinen resepti.

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Postcrossing kuulumiset

 Menneen viikon kortti saldo oli peräti 8 kpl!! Ja nyt viikonloppuna minun lähettämiä kortteja on mennyt peräti 5 kpl:ta perille!!! Tänään p...