maanantai 26. elokuuta 2024

Mehiläisvahamaalaus

Encaustic Art - Enkaustiikka - Mehiläisvahamaalaus... "Rakkaalla lapsella" on monta nimeä, niinpä myös tästä tekniikasta löytyy eri nimiä!

Helpoin muistaa on mehiläisvahamaalaus. Sitä kokeilin taiteiden yössä ja päätin kokeilla lisää....

Tyttäreni ja minä kokeiltiin....minä neuvoin "konkarina"!!!! Sentään jo toista kertaa kokeilemassa tekemässä.

Minähän tilasin nämä tarvikkeet itselle. Päätin että harjoittelen tuon taidon....No taidetta saan aikaan, mutta ihan näyttävä taide vaatiin ihan hirveästi harjoitteleua!😂😂😂😂😂😂





Yläkuvassa selvä eläin....😀😀😀





Tässä taidetta joka kotiin! ei ihan hyvin kuvassa näy, mutta kaunista taidetta tuli! Ehkä nyt vielä täytyy harjoitella, eri tekniikka puolella, mutta sentään paperille jotain saatiin....värikästä taidetta!

Mutta tosiaan näillä varmasti saa jatkossa paljon kaunista aikaan...pitää vaan oppia kerros maalausta...Ja varmaan pystyy hyödyntämään taulun teossakin....Jatkoa tulee siis.....


2 kommenttia:

  1. Tämä on aivan huippuihana harrastus. Minä hurahdin moiseen jo vuosia sitten ja käytän paljon väripintoja atc-korteissani ja muussa askartelussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulta saakin sitten hyviä vinkkejä tähän hommeliin!

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Postcrossing kuulumiset

 Menneen viikon kortti saldo oli peräti 8 kpl!! Ja nyt viikonloppuna minun lähettämiä kortteja on mennyt peräti 5 kpl:ta perille!!! Tänään p...