maanantai 13. huhtikuuta 2015

Enkeli rautalangasta

Tuossa eilen aamulla kokeilin yhtä enkeli versiota......Nyt kun pääsis vielä jollekin kurssille jossa opetellaan rautalangan "kyvyt". Täytyy toivo että tänne meille päin joku rautalanka kurssi järjestettäisiin ;) Sillä välin yritän itsekseen taivuttaa ja vääntää.....Tässä eilisen aaamun tulosta!







Tämmöinen tästä enkelistä sitten tuli :)

Enkeli luokses lentää näin,
yrittää kääntää kaiken oikein päin.
Enkelikellojaan sulle soittaa,
auttaa sua koittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Kevyttä kesä tehtävää

 Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen.  Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...