| Otin tuollaisen muovimukin jollla tein vartalon enkelille, vähän pienempi purkki tuli pään muotiksi, sormien ympäri sitten vääntelin kun siipiä tein...... |
| Tässä tämä minun valmis enkuli, söpö =D |
| Otin tuollaisen muovimukin jollla tein vartalon enkelille, vähän pienempi purkki tuli pään muotiksi, sormien ympäri sitten vääntelin kun siipiä tein...... |
| Tässä tämä minun valmis enkuli, söpö =D |
Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen. Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D