No, niin sitä ollaan siinnä vaiheessa, että olen saannut "yrttitarhani" viittä vaille valmiiksi. Tarkoittaa sitä, että puuttuu vain mullat ja yrtit....Ihan valmiin näette sitten, kun olen käynnyt multa kaupassa ja saannut istutettua yrttini.... =D
Mutta tässä kuvaa lavoista ja loppu tuloksesta.
Vielä ei ole oikeassa paikassa tarhani, mutta tuossa nyt näkyy nuo "kotelot" johon sitten multaa tulee ja ne minun yrttini!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D