tiistai 23. helmikuuta 2021

Neljän vuodenajan pitsa

 Lauantaina oli putous ja jälleenhän minä tein putousväitä. Tälläkertaa tein perheelle pitsaa joten itselle tein neljän vuodenajan pitsan. Meidän kaupasta ei nyt ihan kaikkia vihanneksia saannut joten väri maailma jäi vähän pliisuksi, mutta hienohan siitä pitsasta tuli!


Neljän vujodenajan pitsaan;

Talveen laitoin; 

-pohjalle laitoin majoneesia, mozzarella, fetaa sekä pitsa juustoraastetta. 

Mutta vuohenjuustokin olisi sopinut ja muutkin juustot, näin saatiin talvinen lumi pitsaa.

Kevääseen laitoin;

-pohjalle laitoin pestoa, ananasta, sinihomejuusto muruja, tomaattia vähän,

Keltainen paprika olisi ollut ihana keväinen väri, mutta meidän kaupasta sitä ei löytynyt. Kevääseen olisi voinnut laittaa myös pinjansiemeniä.

Kesään laitoiin;

-pohjalle tuli ihan tomaattimurskaa, vihreää paprikaa, punaista, tomaattikukkia, sekä persikkapaloja.

Jääkaappiin jäi rukola jonka olin ostanut tähän kohtaan....nooh, en muistanut!

Syksyyn laitoin;

-pohjalle laitoin tortillaan tarkoitettua juusto kastiketta, sinihomejuustomuruja, paprikoita erivärisiä,ananasta.

Tuohon kaikkien vuoden aikojen keskelle piti laittaa aurinko, eli kananmuna, mutta enhän minä muistanut sitäkään!!!







2 kommenttia:

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...