tiistai 7. huhtikuuta 2015

Purkkien päälystäminen

Minä se olen säästänyt erilaisia purkkeja ja purnukoita. Tarkoitus on ollut koristella niitä. Nyt niitä sitten vähän koristelin ja samalla vähän mietien miten ja millä lapset voisivatkaan koristella purnukoita...miettien jo äitienpvää. No, tässä teille kuvaa minun purnukoistani tällä kertaa...

Tälläsiä purnukoita + otin sitten vielä pilttipurkin.

Mistä on kivat purnukat tehty, mistä on kivat purnukat tehty, paperista, pitsistä, nauhasta, helmistä,  vanhoist lehist, (josta kirjaimia leikkelin), silkkikukast....niistä on minun purnukat tehty. =D





1 kommentti:

  1. Nää on tosi kivoja! Olen itsekin säästänyt kaikenlaisia purkkeja, että päällystän niitä, mutta aika ei riitä kaikkeen.

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Kevyttä kesä tehtävää

 Vihdoin ja viimein sain keittokirjat käytyä läpi. Samalla laitoin ne aakkosjärjestykseen.  Ja laskinkin.....paitsi että sitten yhdessä vaih...