perjantai 8. joulukuuta 2023

Joulukortit

Oli taasen se aika kuukaudessa, että näpsäkät kokoontuivat. Meillä oli joulukortti talkoot! 

No, mutta minä en kyllä saanut yhtään korttia aikaiseksi. Yritin, yritin ja aina se vaan meni mönkään.

Ei huolta, eilen illalla yritin tehdä jälleen kortteja....pari sain aikaiseksi. Tänään teen sitten loput...en minä montaa korttia tee, tätä nykyään. 

Muistan kauhulla 😁😂 vielä jokusen vuosi sitten tein lähelle sata korttia......nyt se on kutistunut alle 20:n. 

Teen kaikki samanlaisiksi. Tässä minun tämän vuoden joulukortti malli. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...