lauantai 9. joulukuuta 2023

Sukkamuffinit

 Pienet yllärit ajattelin tehdä joulun kunniaksi eräälle tietylle porukalle. Ajattelin tehdä sukkamuffinit......

Ostin aivan ihania muffinivuokia. Ja tietysti sitten sukkia ison kasan ja eikä ihan mitä sukkia, vaan joulusukkia!

Tässä siis vinkki pieneen muistamiseen tai lahjaan....







Meillä oli tuossa jokunen aika sitten joulujuhlat. Siellä ruoka oli tosi hyvää ja olipa pitkästä aikaan ihana syödä jouluruokia!!! Ne, vaan on niin ihania.
Joulupukkikin kävi.
Ainoa harmitus tuli minulle siitä, että kun tallaiset juhlat järjestettiin nyt toisen kerran niin minulle kävi samanlailla nyt toisen kerran. 
Viime vuonna meillä lahjan hinta oli noin 5,- euron.... se minkä sain oli korkeintaan 2 euroa...tänä vuonna lahjan piti olla 5-10 euron arvoinen. Sain lahjaksi kahvipaketin jonka hinta lidl:ssä on 2.50!
Harmittaa se että kun itse panostaa ja ajattelee että se toinen joka saa sen minun lahjan on iloinen ja nauttii siitä lahjasta, niin toiset ei panosta yhtään...
Ja tosiaan olen ihmeissäni että porukassa on henkilöitä jolle rahan arvo ei ole hallussa. Matikka ei ole lähelläkään sitä tasoa mitä sen pitäisi olla!
No, päätin etten ensi vuonna mene syömään saati että vastaanottaisin kolmannen kerran lahjan joka ei vastaa sille annettuja ohjeita!
En tiedä miksi tuo harmittaa näin paljon mutta "herne meni nenään".  Ehkä tallainen pikkujoulu lahja ei toisille ole tärkeä, mutta minä kyllä haluan tämänkin asian olevan tiptop. Tavallaan kunnioitan porukkaa sen verran että näytän sen lahjassakin.

Joulupukki oli hauska. Ja sai ihmiset nauramaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...