tiistai 12. joulukuuta 2023

Pipareita

Tänä vuonna ostin piparkakkutaikinaa... 

Ja sainhan minä ensimmäisen pellin myös sen verran tummiksi että se lasketaan jo palaneen puolelle 😂😂😂

Ostin myös "tonttujen piparkakkutalot" rasian. Rasiassa oli pieniä piparitalon osia 10 taloon.  Olen moneen kertaan meinannut tehdä piparkakkutaloja, mutta se näyttää niin vaikealta etten jaksa keskittyä.... No, nyt ajattelin että nämä ovat sen verran pieniä että voisin kokeilla.

Kolme "lastani" oli viikonloppuna ja kerroin että nyt aloitetaan uusi perinne......tehdään piparkakkutalo. Kyllä ei minun hermot kestä tuollaista näperreltävää, olen niin malttamaton....hatun nosto niille jotka jaksavat väsätä!!!




Minun kohdalta tuon pienen piparitalon kokoaminen ei sujunut niin kuin olisin halunnut...Vaikkakin sanoin että ensi vuonna panostetaan ihan kunnolla taloon! Pitää lukea ennen sitä hyviä kokoamis- ohjeita ja vinkkejä miten tuollainen projekti toteutetaan! Periksi ei anneta....vaikka ei aluksi sujuisikaan!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...