sunnuntai 2. kesäkuuta 2024

Kivien maalaamista

Tuolta kävelymatkojeni varrelta olen noukkinut muutaman ison kiven maalattavaksi.  Kivet ovat odotelleet ulkona innostusta maalaamiseen.....

Lauantaina sain yhden kiven maalattua. Tässä kuvaa tästä projektistani.


Ostin tälläiset kynät joilla voi viimeistellä sitten työnsä.



Olen ajatellut tehdä näitä leppiksiä ja ampiaisia enemmänkin, niin saan niitää laitettua ympäri puutarhaa.

No, mutta nyt olen pääsyt maalaamisen alkuun...niin eiköhän nämä minun leppikset tästä kohta pääse omille paikoilleen....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Uusi ravintola tuttavuus

Eilen Heinolan kesäteatteria ennen kävimme syömässä koko porukalla. Kukaan meistä ei ollut aikaisemmin käynnyt syömässä tässä ravintolassa. ...