perjantai 28. kesäkuuta 2024

Oikein kortti "suma"....

Pitkään, pitkään aikaan ei ole tullut postikortin, korttia! 

No, mutta tänään postilaatikko melkein " täyttyi" postikorteista! Nooh....ehkä pikkusen liiottelen, kun sanoin "täyttyi", mutta tuli niitä kortteja kumminkin 6 kpl!!!

Sanonnan mukaan rakkaalla lapsella on monta nimeä....Mietin miten vaikea onkaan nimeni kirjoittaa oikein, vaikkakin se lukee oikein postcrossing:n sivulla.....

Tuosta kuudesta, kolme on oikein saanut kirjoitettua nimeni korttiin....toiset kolme on sitten kirjoittanut  väärin. Pari on kirjoittanut  Ritta ja yhdessä lukee Riita.....

Tähän mennessä puolessa tulleista korteissa lukee Riita, Rita tai Ritta....

Tämän kerran korteissa oli ihania, sekä "toivomiani" kortteja.

Tässä toivomaani ruokaan liittyvä kortti Ja alakuvassa kuvan postimerkit. Kortti tuli USA:sta.
 Ihana kortti....

Tämä kortti tuli Irlannista. Irlanti on ihana maa...Kerran olen kännyt ja toisenkin kerran voisin mennä käymään. Alakuvassa postikortin postimerkit.


Singaporesta tuli tämä yläkortti kortti. Ja alakuvassa ihanat postimerkit


Tämän kortin sain Puolasta. Ja alakortissa postimerkit kortista.


Tämä huumorikortti sai minut ihan nauramaan....Ja kortti tuli Englannista. Ja katsokaa mikä postimerkki.......Baddinton


Tämä kortti tuli Saksasta. Ja kortin lähettäjä on tehnyt tämän kortin ihan itse. Aivan ihana.


Tämmöinen kortti "suma" minulle tuli. Ja kaksi kortti oli mennyt perille....joten pääsee laittamaan uusia kortteja uusiin paikkoihin!
Nyt onkin kortit menossa tosi kauas. Joten kestää taas tosi pitkään että pääsen laittamaan seuraavan kerran postia kenellekkään. 
Nyt jo toinen kortti joka ei ollut mennyt 60 päivässä perille.....joten listalla roikkuu....mennyt nyt 64 päivää...

Toivotaan että nämä mitä nyt lähettelen on johonkin euroopan maihin.....saisi postittaa nopeammin lisää kortteja.


2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kortteja ja postimerkit samaa luokkaa! Tuo aina ihmetyttää että ihmiset eivät vaivaudu katsomaan miten nimi kirjoitetaan. Itse ainakin pidän tärkeänä sitä että nimet tulee täydelleen oikein. Mun nimi yleensä on oikein, mutta ruotsinkieliset kirjoittavat tosi usein nimeni Kriistina.
    Mulle tuli edellispäivänä kolme korttia mikä on hyvä saavutus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kanssa olen tarkkana että kirjoitan nimen oikein. Minun nimeni menee aika useasti väärin.

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Heinolan kesäteatteri

Tänään oli jälleen se päivä kesästä, kun Heinolan kesäteatteriin oli liput!!! Olen yli kymmenä vuonna käynnyt katsomassa esityksiä Heinolass...