maanantai 8. helmikuuta 2016

Helppo suklaakakku

Miten niin minä olen "mainosten uhri" ;) =D Daily Mail -julkaisu esitteli erikoisen suklaakakun reseptin, jota on jaettu netissä jo lähes puoli miljoonaa kertaa. Ja pitäähän sitä kokeilla....oikeesti, että voi sanoa; "Ai se...mä kokeilin jo!" =D


Tosi mehevä siitä tuli ja hyvän makuinen.

Muista että reseptiä pitää noudattaa pilkulleen, jotta lopputulos onnistuu. Niin siellä sanottiin...


Aloitetaan;

Suklaakakku


Ota uuninkestävä vuoka ja kaada noin 2,5 desilitraa jauhoja, kolme ruokalusikallista kaakaojauhetta, teelusikallinen leivinjauhetta ja 2,5 desilitraa sokeria. 


Tämän jälkeen ainekset sekoitetaan keskenään ja jauhoseokseen tehdään kolme syvennystä. 


Syvennyksiin kaadetaan teelusikallinen viinietikkaa, teelusikallinen vaniljatiivistettä sekä viisi ruokalusikallista kasviöljyä. Kaada lopuksi kolojen ja jauhoseoksen päälle 2,5 desilitraa vettä. 


Sekoita kaikki raaka-aineet yhteen.


Laita astia uunniin 175 asteeseen ja paista niin kauan kun kakku on kypsä. Ohjeessa oli 30 min, mutta ainakin minun se oli pitempään, mutta sehän voi johtua minun astiasta.


Erittäin maukas....seuraavan kerran voi sitten tehdä ihan kunnolla kakun näköiseksi....Maisteltiin hillon ja kermavaahdon kanssa ja oli hyvää...



Tämä on todella helppo tehdä...kaikki osaa tehdä kun vaan noudattaa ohjetta!





uuniiiiiin =D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Nuudelisalaatti

Tein töihin tälläisen salaatti "pohjan".  Vaikka tätä muutaman päivän kerkesin syömään, niin silti en syöynnyt yhtään päivää samaa...