Tämä sydän on tehty vanhaan karkkirasiaan.
| Ylä kuvassa betonisydän ja alakuvassa ne kaksi servettiä jota käytin. |
| Ylä kuvassa betonisydän ja alakuvassa ne kaksi servettiä jota käytin. |
Uusi kassi on "syntynyt".... Ja kassihan on tietysti virkattu isoäidinneliöistä. Tällä kertaa tein, saajan pyynöstä vihreän sävyin...
Ihana idea käyttää serviettejä betonitöiden koristeluun, eipä ole käynyt mielessä.. taidanpa napata idean sinulta!
VastaaPoistaBetoni ja servetti sopivat kyllä hyvin yhteen. =D
PoistaHyvä idea, ja tuli tosi kaunis.
VastaaPoista