torstai 29. helmikuuta 2024

Enkelinsiivet

Oikein mukavaa helmikuun viimeistä päivää. Täällä on pienen pieni pakkanen ja näyttää tulevan yhtä harmaa päivä kuin eilenkin.

Mutta hei, se on jo viikon päivistä torstai. Itselläni on tänään iltavuoro. Joten sain nukkua vähän pitempään....😂😂😂😂 

Tämä minun nukkuminen menee vähän näin, kun olisi mentävä vaikka klo 8, niin väsyttäisi ihan hirmuisesti eikä jaksaisi mitenkään nousta, mutta kun saisi nukkua, niin ei nukuta yhtään. Sitä herää jo kukonlaulun aikaan...

Mutta näillä unilla mennään!

Olen tässä jonkin aikaa tehnyt sellaista enkelinsiipi taulua. Siihen olen käyttänyt savea myös.... Tässä kuvaa tästä taulusta.



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...