lauantai 10. helmikuuta 2024

Kuulumiset


Kaikille oikein ihanaa lauantai aamua. 

Ajattelin itse pitää ihan lepopäivän. Kaksi edellistä päivää on ollut rakkoja, kun on pitänyt töihin kävellä hirmu pakkassäässä. Itselläni kun on astmaa niin on tosi työlästä pakkasella hengittäminen..... 

No, siitä taas selvitty ja kevättä kohti mennään rytinällä!

Mitä suunnitelmia tässä olen kerennyt suunnittelemaan.

~No, tälle vuodelle olen laatinut oman haasteen joka kuukaudelle. jos kiinnostaa niin voit käydä  kurkkaamassa TÄÄLTÄ mitä siihen kuuluu.

~Tilasin jälleen kerran liput Heinolan kesäteatteriin. Minun joka vuotinen kesäteatteri tapahtuma. Innolla odotan jälleen mitä tänä vuonna meitä tulijoita odottaa. Uskon että yhtä loistava esitys, kuin muinakin vuonna.

On pakko kertoa lippujen ostoon liittyvä "tarina". 

Minulla oli seinän muistitaulussa lista ketä tällä kertaa lähtee mukaan. No, kun aloin tilaamaan lippuja, katsoin listaa ja ja laskin minä....1,2,3...

Muutamaan kertaa tarkistin ja lopulta tilasin liput ja maksoin. Sitten laskin vielä kerran sormin lapulta ihmiset. ja sainkin yhden enemmän. Laskin ja laskin....seinältä tuli yksi vähemmän kun sormilla laskettuna.

Nooh....tajusin että laskin seinältä aina;" minä, 1,2,3...😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Äkkiä tilasin vielä yhden lipun, samaan riviin ja ryhmän perään sain vielä hyvin lipun!!!

Nauratti pitkälti iltaa....Onkos jollekin muullekin käynyt näin laskiessa?? 😁😂😁😂

Heinolan kesäteatterin sivuille pääset TÄÄLTÄ.

~Tässä kevät puolella on vielä parit lomaviikot, mutta niihin en ole vielä kehitellyt mitään. Ensimmäinen lomaviikko on viikon päästä. Toivon mukaan sitä pysyy terveenä että pääsee tekemään ihan kunnolla kaikkea sitä mitä nyt mieleen tulvahtaa.

~Niin olenhan minä toisessakin haasteessa mukana, siitä löydät lisää Kristiina K, sivuilta TÄÄLTÄ.

~Uudessa talossa on ihanaa ollut asua, innolla odotan sitä aikaa että pääsen kuopimaan laittamaan kaikkea kivaa kasvamaan tuonne ulos. 

 Tämän aamun aamupalani......



Jotain pientä ostettu jo ulos. Kunpa vielä tulisi ihan kunnon kesäkin. Niin ja pihan läpi kulkevat puput voisivat jättää minun kasvit sitten vielä rauhaan!😄😎

~Näpsäkkä ryhmä kokoontuu kerran kuussa vielä kesäkuuhun asti, sitten on jälleen kesätauko.

~Paljon on jälleen ajatuksia mitä sitä tekisi, mutta kunpa sitä aikaa vielä olisi....

~Kohta pääsen kokeilemaan uutta sähköskootteriani, jonka sain mieheltäni lahjaksi. Innolla odotan tuotakin kokemusta. Minullahan ei ole ajokorttia, joten on kiva saada kulkuneuvo persuksen alle että pääsee pikkusen pitemmälle ja pikkusen helpommin.

~Katsellaan mitä muuta tämä uusi vuosi tuo tullessaan......niistä sitten kun niitä tippuu eteen! Mukavaa huomista ja tulevaa viikkoa! 💗



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...