sunnuntai 18. helmikuuta 2024

Riisi-tonnikalasalaatti

Eilen jälleen oli putousilta. Putous on ollut kivaa lauantain illan viihdettä....mutta olenko minä "kasvanut" ulos tuosta ohjelmasta vai onko ohjelma huonontunut!!??

Tätä kautta, kun aloin katsomaan odotukset oli korkealla. Ensimmäinen pettymys oli hahmot.....tuntuu että vanhoja hahmoja kopioidaan, vaikka ihan varmasti uusiakin olisi voinut yrittää luoda!

Pahin mikä on alkanut ärsyttämään on se ettei kenelläkään niillä pidä pokka. Tuntuu että tämä porukka pitää keskenään hauskaa. Se huumorit ei tunnu niin hauskalta, kun se on valmiiksi naurettu.....ei niistä vitseistä saa selvää, kun nauravat samaan aikaan...

Tosi pettynyt olen nyt tähän kauteen....taitaa jäädä nyt viimeiseksi, minun kohdalta!

No mutta tämän illan sapuskaan. Söin kyllä vähän aikaisemmin, ihan syynä se että tämä tautini, joka  pitää edelleen käsissä minua ja pitää katsoa mihin aikaan ja mitä syö....

Tein salaattia..... edelliseltä päivältä jäi riisiä, joten käytin sen hyödyksi. Tässä ohjetta....

Riisi-tonnikalasalaatti

~riisi

~juustoa paloja (minulla oli polar)

~tuorekurkkua

~kirsikkatomaattia

~herneitä

~ananaspaloja

~tonnikalaa 2 prk

~keitettyjä kananmunia 2 kpl

~päälle majoneesia missä kuivattua tilliä

Kaikki paloitellaan ja sekoitetaan lopuksi keskenään.

Salaatin kanssa söin paneroitua possun pihviä.







2 kommenttia:

  1. Hyvän näköinen salaatti. Tein taatelikakun jouluksi ohjeellasi ja tuli tosi hyvää liottamalla taatelit, jota en ole ennen kokeillut. Kiitos ohjeista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kiva kuulla että tuli mieleinen kakusta! <3

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Yllätys postilaatikossa

Olin ihan onnesta soikeana, kun eilen postilaatikosta paljastui oikein postikortti "suma". Sain peräti  6 korttia. Siis ei tuohon ...